Vrácení zboží a reklamace

 
 
V našem obchodě najdete kvalitní zboží od ověřených výrobců. Jsme si však vědomi, že objednávání interiérových doplňků přes internet není jednoduché. Ne vždy se podle fotografie dá odhadnout odstín výrobku nebo jeho materiál. Jestliže vybraná deka nebo pléd nesednou podle Vašich představ, máte možnost výrobek vyměnit nebo vrátit.
 
Sepsali jsme pro Vás jednoduchý návod jak na to.
 
Odstoupení od smlouvy
 
Od smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu můžete bez uvedení důvodu odstoupit do 14 dnů po obdržení zboží.
 
  • Než nám zboží odešlete, kontaktujte nás prosím předem e-mailem. Do zprávy přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží, výměnu, reklamace, který naleznete zde Formulář pro reklamace
  • Zboží vracejte bez známek užívání, včetně visaček.
  • Zboží zašlete do čtrnácti dnů od převzetí.
  • Náklady na dopravu hradíte vy.
  • Zboží nezasílejte na dobírku, peníze Vám vrátíme na Váš účet neprodleně po zkontrolování zboží.
  • Adresa pro vrácení zboží PPL nebo Českou poštou je: Julia Mráčková, Na Valech 1200, 25263 Roztoky. Pokud Vám bylo zboží zasláno prostřednictvím Zásilkovny a chcete ho vrátit stejnou cestou, zašlete jej na pobočku: 252 63 Roztoky u Prahy, Lidická 689 (Tyršovo nám.)
 
Výměna zboží
 
  • Postupujte prosím podle návodu pro odstoupení od smlouvy.
  • Po obdržení vyplněného formuláře Vám potvrdíme, zda požadované zboží je k dispozici.
  • Nové zboží Vám zašleme po obdržení vráceného zboží.
Reklamace
 
Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.
 
  • Zboží reklamujte neprodleně po zjištění vady. Pokud vady zboží nebudou oznámeny bez zbytečného odkladu po tom, co mohly být zjištěny, nebude reklamace uznána.
  • Než nám zboží odešlete, kontaktujte nás prosím předem e-mailem. Do zprávy přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží, výměnu, reklamace.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů. Pokud se tak nestane, máte právo od smlouvy odstoupit.
 
Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.